Bent u niet tevreden over het aangekochte product of heeft u de verkeerde maat besteld? Dan kunt u uw aankoop binnen 14 werkdagen ruilen & retourneren. Uiteraard mogen de schoenen niet beschadigd zijn. Dit geldt voor het bovenwerk en ook de loopzool.
U kunt de retourzending afgeven bij een afgiftepunt van de postpakket servicedienst bij u in de buurt. De producten kunnen alleen in de originele verpakking geretourneerd worden. Vergeet niet het ingevulde retour formulier mee te sturen zodat wij het bedrag op uw rekening kunnen terugstorten.
Zijn er kosten verbonden aan ruilen of retourneren?
Ja, het retour sturen of het ruilen van producten zijn voor eigen rekening van de klant.
Kan ik mijn product ook terugbrengen in de winkel van Schoenenhuis Jan Pas Den Ham?
Ja, dat is ook mogelijk. Vergeet niet het retour formulier mee te nemen, dit is uw bewijs. Wij storten het aankoopbedrag dan terug op de rekening die voor de betaling is gebruikt. Als u de aankoop wilt inruilen voor een ander maat of model is het op dit moment helaas nog niet mogelijk om dit bedrag te verrekenen. Dat betekent dat u uw nieuwe aankoop gewoon contant, met creditcard of bankpasje in de winkel afrekent. Wij hopen binnenkort met een nieuw systeem verandering hierin te kunnen brengen.
Hoe lang duurt een terugbetaling na betaling met I-DEAL of creditcard?
Zodra wij het artikel retour hebben ontvangen boeken wij het bedrag terug via Ingenico ePayments op de rekening waarmee betaald is. Het kan 3-4 werkdagen duren voordat het bedrag weer op uw rekening staat.